HTML

LaKozmetika

Sziasztok! La Kozmetika blog-ot azzal a céllal indítottuk el, hogy saját véleményeinket, praktikáinkat veletek is megoszthassuk, és interaktívan tudjunk kommunikálni egymással a világhálón. Szeretnénk minnél több érdekes bejegyzésssel bővíteni a blogot, úgyhogy ha bármi elképzelésetek lenne ezzel kapcsolatosan, vagy kérdés, Írjatok! XoXo, Barbi és Gina

Friss topikok

Archívum

Smink, Testápolás, Hajápolás - Szépség határok nélkül!

2014.04.01. 21:09 Mr./ Mrs. Grey

Üdvözlünk a La Kozmetika Blogunkon!

Címkék: blog márkák Smink Kozmetika Fürdőszoba

Az első bejegyzésünket olvasod most :)

Olyan blogot szeretnénk nektek szerkeszteni, ahol friss, naprakész, reprezentatív hírekkel tudunk nektek szolgálni.

Színes képekkel, érdekességekkel videókkal, és persze oldal ajánlásokkal.

Fő témánk a kozmetikumok. Mi saját véleményünket is olvashatjátok róla, és általános tudnivalókat is közzé teszünk.

Persze a ti véleményetekre is kíváncsiak vagyunk, úgyhogy bátran kommenteljetek.

Írjátok meg véleményeteket!

download.jpg

XoXo,

Barbi és Gina

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lakozmetika.blog.hu/api/trackback/id/tr925889785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nikali 2014.04.06. 13:37:38

Én egy kozmetikai szalonról és az ő eljárásukról szeretnék megosztani veletek információt.
Vásároltam egy kupont, Bp-en a MIMI NAILS SZALON ajánlatát. A kupon március 31-ig volt érvényes. Felhívtam telefonon az illetékest, természetesen a kupon lejárta előtt másfél héttel. Közölték, hogy már nincs hely. Erre én mondtam, hogy nekem jó
későbbi időpont, és adtak is április 4-re 11 órára.
Odamentem 11 órára, és közölték, hogy 12-re vagyok beírva, de a körmös csak 1 órára tud bejönni. Engem senki nem értesített arról, hogy jöjjek mondjuk akkor 1-re. 2 körmös volt még ott, és azt mondták, hogy egyébként sem csinálnak meg, mert lejárt a kupon. Mondtam, hogy akkor kérem vissza a pénzt, de természetesen nem kaptam meg, mert hogy nem náluk fizettem ki a kupont.

Mr./ Mrs. Grey 2014.04.10. 15:23:35

Kedves nikali!

Sajnos több kupon vásárló is panaszkodott arról, hogy mivel Ő töredékáron vásárolta meg a szolgáltatást, egyenlőtlen bánásmódban részesül!
Ilyen negatív tapasztalat esetén, azt tudom tanácsolni, hogy telefonon vagy e-mailen vedd fel a kapcsolatot a kupont forgalmazó céggel, nekik minden bizonnyal van forgatókönyvük ilyen esetekre!

Sok szerencsét!
BarbaraGina
süti beállítások módosítása